Langere wachttijden aan telefoon en via social media

Als u telefonisch contact met de gemeente opneemt, kan het zijn dat u langer moet wachten dan u van ons gewend bent. Ook reacties via social media kunnen vertraging oplopen. Onze excuses hiervoor, we werken aan een oplossing voor dit probleem.

Door een nijpend tekort aan medewerkers bij het Klant Contact Centrum (KCC), is onze dienstverlening momenteel helaas niet op het gewenste niveau. De KCC-medewerkers doen hun uiterste best om alle telefoontjes en social media berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Toch kan het zijn dat u langer op reactie moet wachten dan u van ons gewend bent.

Online regelen

Veel zaken kunt u ook online regelen. Een telefoontje of berichtje naar het Klant Contact Centrum is dan niet nodig. Maak bijvoorbeeld een afspraak online: zo kunt u zelf snel een afspraak maken voor een moment dat het u uitkomt. Ook het doorgeven van een adreswijziging (verhuizing), het aanvragen van een uittreksel uit de burgerlijke stand of een melding openbare ruimte doen kan via deze website. Bezoek hiervoor een van de onderstaande webpagina’s: