Informatiebijeenkomst voor leveranciers van warme en koude dranken

De gemeenten Hattem, Heerde en Oldebroek (H2O) gaan de warme en koude dranken opnieuw aanbesteden. Dit gebeurt circulair. Op vrijdag 4 december van 09.00 - 11.00 uur, houden we daarom een digitale informatiebijeenkomst voor leveranciers.

Tijdens deze bijeenkomst vertellen we onze ambities met de circulaire aanbesteding en het proces van Rapid Circular Contracting. Geïnteresseerde leveranciers nodigen we van harte uit om aan deze bijeenkomst mee te doen!

Het contract met de huidige leverancier voor de levering van warme en koude dranken loopt af in 2021. Omdat we als H2O-gemeenten duurzaam werken, gaan we circulair aanbesteden. Daarmee vragen we aan de markt om samen met ons de beste oplossing te bedenken voor circulariteit bij dit onderwerp. We doen een beroep de expertise van de markt, haar creativiteit en innovatievermogen. Waar in een traditionele aanbesteding een oplossing wordt geselecteerd, selecteren we bij deze methode een partner om de doelen mee te realiseren.

Marktinformatiebijeenkomst

Tijdens de marktinformatiebijeenkomst geven we informatie over de voorgenomen looptijd van de overeenkomst en de aanbestedingsprocedure. Ook worden de consequenties van deze methode voor uw manier van inschrijven op de komende aanbesteding of de samenstelling van uw eventuele consortium uitgelegd. Daarnaast biedt de bijeenkomst de mogelijkheid andere leveranciers te ontmoeten, te netwerken en wellicht een aanzet te geven voor samenwerkingsverbanden.

Aanmelden verplicht

De bijeenkomst vindt plaats op vrijdag 4 december 2020 van 09.00 tot 11.00 uur. Aanmelden is verplicht en kan via inkoopH2O@heerde.nl, onder vermelding van ‘Aanmelding marktinformatiedag warme en koude dranken’. Aanmelden kan tot woensdag 2 december 2020, 16.30 uur. Vermeld in uw aanmelding uw naam en functie, de naam van uw organisatie en met hoeveel personen u wenst deel te nemen. Na aanmelding ontvangt u een uitnodiging om digitaal deel te kunnen nemen.

Graag tot dan!