Contact en openingstijden

Wilt u contact met de gemeente? Bekijk de contactmogelijkheden en openingstijden.

Vraag of opmerking

Heeft u een vraag of opmerking? Geef het door via het contactformulier.

Of stuur een e-mail naar gemeente@oldebroek.nl. Beveiligd e-mailen kan via Cryptshare.

Bellen of appen

Tel. 0525 63 82 00. Vanuit het buitenland, tel. 0031 525 63 82 00. 

WhatsApp 06 25 39 54 58

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

  • Maandag t/m donderdag 08.30 - 16.30 uur
  • Vrijdag 08.30 - 16.00 uur

Bezoeken en schrijven

Raadhuisplein 1
8096 CP Oldebroek

Openingstijden op afspraak

U kunt een afspraak maken voor de volgende openingstijden:

  • Maandag t/m vrijdag 08.30 - 12.30 uur
  • Woensdagavond 17.00 - 20.00 uur

Vrije inloopmiddag

Op woensdagmiddag van 13.30 - 16.00 uur kunt u zonder afspraak terecht bij de balie van Burgerzaken voor het aanvragen van producten en diensten. 

Wanneer geen afspraak?

Voor het afhalen van uw paspoort, identiteitskaart of rijbewijs kunt u zonder afspraak terecht bij de infobalie. Dit kan op werkdagen van 08.30 tot 16.30 uur, vrijdag tot 16.00 uur en woensdagavond van 17.00 tot 20.00 uur.

Melding doorgeven

Losliggende stoeptegel? Niet werkende straatverlichting? Een voorwerp gevonden of verloren? Meld het ons.

Biozakjes en hondenpoepzakjes

U kunt gratis biozakjes of hondenpoepzakjes ophalen op de volgende locaties:

  • Gemeentehuis: op werkdagen tijdens openingstijden
  • MFC De Brinkhof, Mariënrade 3 in Wezep: op dinsdag, woensdag en donderdag tussen 09.00 - 12.00 uur
  • Gemeentewerf, Amperestraat 13 in Wezep: dinsdag en vrijdag tussen 08.00 - 12.00 uur

Financiële gegevens

Stuur uw factuur bij voorkeur alleen per e-mail naar facturen@oldebroek.nl. Vermeld hierbij de contactpersoon.

Btw-nummer: NL001831203B01
KvK-nummer: 08223460