Vanwege de maandelijkse onderhoudswerkzaamheden is de website op dinsdag 24 mei 2022 vanaf 17.00 uur minder goed bereikbaar. Tijdens de werkzaamheden kunt u geen online aanvragen indienen. De producten van Burgerzaken kunt u wel aanvragen of regelen (verhuizing doorgeven, uittreksel aanvragen etcetera).

eHerkenning

Met eHerkenning kunt u als bedrijf veilig, betrouwbaar en eenvoudig online zaken regelen met de gemeente.

Logo eHerkenning

Wat is eHerkenning?

eHerkenning is de digitale toegangssleutel voor ondernemers en de overheid. Zoals burgers inloggen met DigiD om zaken te doen met de overheid, zo kunnen bedrijven dat met eHerkenning. Bedrijven kunnen ook medewerkers machtigen om bepaalde zaken te regelen via eHerkenning.

Voordelen eHerkenning

Het grote gemak van eHerkenning is dat u bij meerdere organisaties kunt inloggen. U hoeft dus minder wachtwoorden te onthouden. Het gebruik van eHerkenning geeft ons online meer zekerheid over uw identiteit.

Aanvragen eHerkenning

Heeft u nog geen eHerkenning? Vraag het aan via de website van eHerkenning.

Betrouwbaarheidsniveaus

eHerkenning heeft verschillende betrouwbaarheidsniveaus. Voor online diensten van de gemeente Oldebroek heeft u eHerkenning met betrouwbaarheidsniveau 1 nodig. Alleen voor het aanvragen van subsidie heeft u betrouwbaarheidsniveau 2+ nodig.

Meer informatie

Ga naar www.eherkenning.nl voor meer informatie over eHerkenning.