Stempas niet ontvangen of kwijt (vervangende stempas)
Kiezers uit de gemeente Oldebroek ontvangen in week 20, 13 tot en met 19 mei 2024, hun stempas. Heeft u geen stempas ontvangen of bent u deze kwijt? Dan kunt u een vervangende stempas aanvragen. Deze vraagt u aan bij de gemeente waar u op 23 april 2024 stond ingeschreven.
Voorwaarden
Als u de vervangende stempas digitaal of schriftelijk aanvraagt, moet u dit uiterlijk maandag 3 juni 2024 doen. Persoonlijk op het gemeentehuis kan dat uiterlijk 5 juni 2024 om 12.00 uur.
Aanpak
U kunt een vervangende stempas aanvragen op de volgende manieren:
- online een vervangende stempas aanvragen met DigiD. Deze mogelijkheid komt na 23 april beschikbaar.
- schriftelijk een vervangende stempas aanvragen. Het ingevulde formulier stuurt u naar gemeente Oldebroek, Raadhuisplein 1, 8096 CP Oldebroek. Of stuur een ingescand formulier (duidelijk leesbaar) per e-mail naar verkiezingen@oldebroek.nl.
- persoonlijk een vervangende stempas aanvragen op het gemeentehuis. Hiervoor maakt u een afspraak. Deze mogelijkheid komt na 23 april beschikbaar. U moet een geldig identiteitsbewijs meenemen naar de afspraak.