Vanwege de maandelijkse onderhoudswerkzaamheden is de website op dinsdag 24 mei 2022 vanaf 17.00 uur minder goed bereikbaar. Tijdens de werkzaamheden kunt u geen online aanvragen indienen. De producten van Burgerzaken kunt u wel aanvragen of regelen (verhuizing doorgeven, uittreksel aanvragen etcetera).

Klanttevredenheid: uw mening telt

De gemeente Oldebroek is telkens bezig met het verbeteren van haar dienstverlening. Dat doen we op verschillende manieren. We vinden het belangrijk te horen hoe u over onze dienstverlening denkt.

  • Bent u vriendelijk behandeld bij een bezoek aan één van onze publieksbalies?
  • Bent u goed te woord gestaan toen u ons belde via tel. 0525 63 82 00?

Beoordelen is eenvoudig: u krijgt na uw balieafspraak een e-mail. U kiest de smiley die het beste bij uw ervaring past. Na uw keuze volgen nog 2 vragen. Het invullen duurt ongeveer 15 seconden. Heeft u gesproken met één van onze telefonisten via het algemene telefoonnummer? Dan vraagt de computer u om aan het eind het gesprek te beoordelen met een cijfer. Het intoetsen duurt maximaal 10 seconden. Wij ontvangen graag uw beoordeling, hiermee kunnen we onze dienstverlening verbeteren.

Anoniem

Uw beoordeling is altijd anoniem. U kunt uw mening geven zonder dat uw naam bij ons bekend is.