Trouwen op een andere locatie

In de gemeente Oldebroek zijn een aantal vaste locaties waar u kunt trouwen of een geregistreerd partnerschap kunt vastleggen. Wilt u liever trouwen of een partnerschap registreren op een andere locatie? Dan kunt u dit aanvragen bij de gemeente. Dien de aanvraag uiterlijk 12 weken voor het huwelijk of de partnerschapsregistratie in.

Verzoek aanwijzing eenmalige trouwlocatie - eigenaar locatie (pdf, 488kb)

Verzoek aanwijzing eenmalige trouwlocatie - geen eigenaar locatie (pdf, 491kb)

• De huwelijkslocatie moet voldoen aan veiligheidseisen en geen overlast geven aan de omgeving (denk aan voorzieningen voor parkeren en het open houden van toegangswegen).
  • De eigenaar stelt de huwelijkslocatie voor de duur van de huwelijksplechtigheid ter beschikking aan de gemeente.
  • De huwelijkslocatie moet beschikken over voorzieningen/faciliteiten die een goede uitvoering van de werkzaamheden van de (buitengewoon) ambtenaar van de burgerlijke stand garanderen, zoals bijvoorbeeld een kleedruimte.

Huwelijk/geregistreerd partnerschap op een zelf gekozen éénmalige trouwlocatie kost:

• Maandag t/m vrijdag 08.00 - 17.00 uur: € 692,75*
  • Buiten deze uren: € 739,10*

*Exclusief de vergoeding die de desbetreffende locatie in rekening brengt.