Tijdelijke reclame plaatsen voor een evenement

U mag een activiteit of evenement aankondigen met driehoeksborden of sandwichborden. Dit zijn borden die vastgemaakt worden aan een aanwezige lantaarnpaal. U meldt dit vooraf bij de gemeente.

• U meldt de reclame minimaal een week van te voren bij de gemeente.
  • De activiteit of het evenement heeft voldoende relatie met de gemeente Oldebroek.
  • De reclame mag maximaal 14 dagen aaneengesloten aanwezig zijn en niet periodiek worden herhaald.
  • In de gevraagde periode zijn nog plekken beschikbaar.
  • De reclame mag het verkeer niet belemmeren (bijvoorbeeld doorgang voetgangers vrij houden).
  • De reclame mag het zicht voor verkeer niet belemmeren (bijvoorbeeld zicht bij kruisingen/zijwegen).

Het melden van het plaatsen van tijdelijke reclame is gratis.

Aanvraag

U kunt de melding voor het plaatsen van een reclamebord doorgeven bij de gemeente. Dit kan door te mailen naar gemeente@oldebroek.nl.

De volgende gegevens zijn nodig bij de melding:

• Uw naam en contactgegevens
  • Naam en datum van de activiteit of het evenement
  • Aantal driehoeksborden/sandwichborden
  • Datum van plaatsing