Vanwege de maandelijkse onderhoudswerkzaamheden is de website op dinsdag 24 mei 2022 vanaf 17.00 uur minder goed bereikbaar. Tijdens de werkzaamheden kunt u geen online aanvragen indienen. De producten van Burgerzaken kunt u wel aanvragen of regelen (verhuizing doorgeven, uittreksel aanvragen etcetera).
Uittreksel basisregistratie personen (BRP)
Een uittreksel uit de basisregistratie personen (BRP) is een bewijs dat u staat ingeschreven in de gemeente Oldebroek. Het bevat minimaal uw naam, geboortedatum, geboorteplaats en adres. Als u het uittreksel online aanvraagt, krijgt u het uittreksel binnen 3 werkdagen thuisgestuurd. Als u het uittreksel aanvraagt op het gemeentehuis, kunt u het direct meenemen.
Uittreksel BRP aanvragen met DigiD
Afspraak maken
U kunt het uittreksel ook persoonlijk aanvragen op het gemeentehuis. Hiervoor moet u een afspraak maken.
Kosten
€ 9,55. Bij uw online aanvraag betaalt u deze kosten rechtstreeks via iDEAL.
Meenemen
Neem het volgende mee als u een uittreksel aanvraagt op het gemeentehuis:
- Een geldig identiteitsbewijs.
- Geld: u betaalt het uittreksel bij de aanvraag, bij voorkeur met pin.
- Als u het uittreksel voor iemand anders aan wilt vragen, heeft u een schriftelijke machtiging (pdf, 46kb) nodig. Ook moet u een kopie van zijn of haar identiteitsbewijs meenemen.
Informatie basisregistratie personen opvragen
Bent u namens een niet-commerciële instelling of als particulier op zoek naar een persoon? Dan kunt u onder bepaalde voorwaarden gegevens over deze persoon opvragen bij de gemeente. Het opvragen van de gegevens doet u schriftelijk. Hierin geeft u de reden aan waarvoor u de persoonsgegevens wilt gebruiken. Ook stuurt u een kopie van een geldig identiteitsbewijs mee. De gemeente bepaalt of u de gegevens krijgt.